Tràmits

Tot seguit us expliquem com realitzar els tràmits destinats a entitats culturals de Celrà que ja estan inscrites al registre d’entitats de l’Ajuntament, i que varien en funció dels següents supòsits:

 

SUBVENCIONS

Ets una entitat cultural de Celrà i et vols informar sobre les subvencions per a activitats de l’Àrea de Cultura?

  1. Omple el formulari de contacte.
  2. Et respondrem tan aviat com puguem.

Ets una entitat cultural de Celrà i ja saps que pots optar a una subvenció?

  1. Omple una instància genèrica
  2. Adjunta-hi el projecte
  3. Adjunta-hi el pressupost
  4. Envia mitjançant la seu electrònica
  5. Un cop finalitzats els tràmits administratius, rebreu la notificació corresponent per via electrònica

Ets  una entitat cultural de Celrà que has estat beneficiària d’una subvenció i has de justificar-la?

  1. Omple una instància genèrica 
  2. Adjunta-hi la memòria de l’activitat subvencionada
  3. Adjunta-hi la relació de despeses amb un detall de les factures corresponents, signat electrònicament per la persona secretària o tresorera de l’entitat.
  4. Un cop finalitzats els tràmits administratius, rebreu la notificació corresponent per via electrònica

Podeu accedir a la seu electrònica de l'Ajuntament de Celrà en aquest enllaç 

PREGUNTES FREQÜENTS SOBRE SUBVENCIONS

  • Qui pot accedir a les subvencions de l’Àrea de Cultura de Celrà?
    Entitats amb seu fiscal a Celrà, degudament constituïdes i registrades al registre d’entitats de l’Ajuntament.
  • Podem fer els tràmits de forma presencial?
    No. Segons la normativa, totes les entitats han de fer els tràmits per mitjans electrònics.
  • Els documents per a la justificació de la subvenció poden estar signats a mà?
    No, han d’estar signats electrònicament.

CESSIÓ D'ESPAIS

Ets una persona individual o una empresa i vols sol·licitar l’ús d’un espai municipal?

  1. Truca a l’Àrea de Cultura per consultar els espais i la seva disponibilitat.
  2. Un cop confirmat l’espai amb la tècnica de l’Ajuntament:
  3. Omple una instància genèrica amb la sol·licitud de l’espai, la data i l’horari.
  4. Rebràs un correu electrònic amb el document d’autoliquidació de les taxes corresponent i les indicacions per fer el pagament.
  5. El justificant de pagament ja ens arriba per via electrònica.
  6. Un cop finalitzats els tràmits administratius rebreu la notificació corresponent per via electrònica i les instruccions pràctiques (entrega claus, normativa, etc.).

Ets una entitat de Celrà inscrita al registre d’entitats de l’Ajuntament?

  1. Truca a l’Àrea de Cultura per consultar els espais i la seva disponibilitat.
  2. Un cop confirmat l’espai amb la tècnica de l’Ajuntament:
  3. Omple una instància genèrica amb la sol·licitud de l’espai, la data i l’horari.
  4. Un cop finalitzats els tràmits administratius rebreu la notificació corresponent per via electrònica i les instruccions pràctiques (entrega claus, normativa, etc.).

PREGUNTES FREQÜENTS SOBRE CESSIÓ D'ESPAIS

  • Quines són les taxes d’espais municipals per a persones individuals? 
    Consulta el següent enllaç.
    Qui pot sol·licitar un espai municipal?
  • Qualsevol persona física que utilitzi l’espai sense una finalitat lucrativa.
  • Les entitats de Celrà també han de pagar taxes per a l’ús d’un espai municipal?
    No, les entitats municipals estan exemptes del pagament de taxes si l’ús que es fa de l’espai no és lucratiu.

 

REGISTRE D’ENTITATS DE CELRÀ

Ets una entitat sense ànim de lucre amb seu fiscal a Celrà i et vols inscriure al registre d’entitats municipal?

  1. Assegureu-vos que ja teniu tots els tràmits de constitució de l’entitat fets correctament, així com la targeta de NIF definitiva i la inscripció al registre d’entitats de la Generalitat de Catalunya.
  2. Omple una instància genèrica fent la sol·licitud d’inscripció al registre d’entitats municipals i adjunta-hi la següent documentació:
  3. L’acta fundacional, els estatuts, el NIF i la còpia de la inscripció al registre de la Generalitat de Catalunya.
  4. Un cop finalitzat els tràmits administratius rebreu la notificació corresponent per via electrònica.

PREGUNTES FREQÜENTS SOBRE REGISTRE D'ENTITATS

  • Quines entitats sense ànim de lucre poden formar part del registre d’entitats municipals?
    Entitats amb seu fiscal a Celrà, degudament constituïdes i registrades al registre d’entitats de la Generalitat.
  • Ens podem inscriure al registre d’entitats municipals sense tenir abans el registre d’entitats de la Generalitat?
    No, és imprescindible que l’entitat estigui e abans registrada a la Generalitat.
  • Podem realitzar els tràmits de forma presencial?
    No, segons normativa totes les entitats han de realitzar els tràmits de forma electrònica.
  • Tens dubtes sobre com constituir legalment una associació o sobre com realitzar la inscripció al registre de la Generalitat?
    Consulta el següent enllaç.

ESPAIS DE RESIDÈNCIA ARTÍSTICA

L’Ajuntament de Celrà està treballant per poder oferir alguns equipaments municipals per destinar-los a espais de creació.

Mentre desenvolupem aquest projecte, encara no tenim espais concrets destinats a aquest ús, però si ets una artista o companyia del territori i necessites un espai per realitzar una residència artística posa’t en contacte amb l’Àrea de Cultura de l’Ajuntament mitjançant el següent formulari i estudiarem el teu cas.

 

NOTA: Si tens alguna altra qüestió o alguna dificultat amb la realització dels tràmits, ens encantarà atendre’t a l'oficina d’atenció ciutadana. Contacta amb nosaltres presencialment o al telèfon 972 49 20 01.