Esperança Feixas Ramionet

Ceràmica

Formació

Es forma en ceràmica al Taller-Escola Ramon Fort, on durant quatre anys aprofundeix en les tècniques de torn, tant des d'una vessant tradicional com contemporània. Complementa aquesta formació amb tallers de raku i preparació d’esmalts, ampliant així el seu coneixement dels processos i del comportament dels materials.

Taller i pràctica artística

Ceramista establerta a Sant Feliu de Guíxols, desenvolupa la seva feina en un taller propi, on crea peces de torn i ceràmica artística fetes a mà. El seu treball neix de la combinació entre el coneixement tècnic i una mirada sensible i expressiva cap a la forma, el ritme i els processos del fer ceràmic.

Docència

Imparteix classes de ceràmica a torn a l'Escola d'Art Pere Mayol de Llagostera, un espai on comparteix el seu procés i la seva passió amb alumnes de diferents nivells.

Exposicions

L'any 2025 participa en l’exposició col·lectiva Gestos persistents, al Museu d'Història de Sant Feliu de Guíxols, juntament amb altres artistes de la ciutat.

 

2026
Ceràmica
Tots els nivells
2026
Fang i ceràmica
Tots els nivells